Treeningud saalis

Ootame teid rõõmuga treeningutele: Body Art, Latinomix,Strong, Süvalihaste treening, Selg kõht tuhar ja Zumba, mida viivad läbi meie kogenud treenerid!

Treeningutele registreerumine +372 4494 800 või heaolukeskus[at]ph.ee

 Jälgi meie tegevusi Facebookis

Jälgi meie tegevusi Instagramis

 

Body Art (50 min) Funktsionaalne keha ja meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest, kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Harjutused ja asendid hõlmavad kogu keha ning

treenivad samaaegselt mitmeid lihasgruppe. Treening suurendab lihasjõudlust ja vastupidavust ning  parandab keskendumisvõimet.

Latinomix (50 min) Latinomix sündis kolm aastat tagasi ideega anda naistele võimalus treenida oma keha ja samaaegselt leida endas naiselikkus, artistlikkus ning saavutada enesega rahulolu. Treening on peamiselt ülesehitatud Ladina-Ameerika tantsudel (samba, salsa, cha cha cha, merengue, rumba, jive, lambada, reggeton, argentiina tango, paso doble) ja idamaistele tantsudele, kuid aegajalt on osalejatel võimlus tutvust teha ka teiste tantsustiilidega 

(bollywood, rock n’roll). Treeningus tantsitakse üksi, ilma partnerita. Treening hõlmab nii tantsu tehnikat kui ka füüsilist koormust. Latinomix treeningu eesmärk on aidata naistel läbi tantsu saavutada treeningu jooksul seisund, kus ununevad argimõtted ja on vaid hetk, kohalolek ja puhas tantsurõõm.

Strong (50 min) on energiline ja lõbus kombineeritud intervalltreening, mille puhul kasutatakse harjutuste tegemiseks nii oma keha raskust kui ka väikeses mahus lihtsaid tantsusamme. 

Selg-kõht-tuhar (50 min) on lihastreening, kus põhirõhk asub kõhu-, selja- ja tuharalihastel, kuid harjutusi sooritades ei jää puutumata ka teised lihasgrupid. Tund algab kerge soojendusega, millele järgneb lihastreening, kus sooritatakse harjutusi nii enda keharaskusega kui ka erinevate abivahenditega. Tund lõpeb venitustega. Treening sobib igal tasemel harrastajale.

 

Süvalihaste treening (50 min) Tasakaalustab ning annab energiat. Treenib sisemisi, sügavamal asetsevaid lihaseid, mille kaudu paraneb ka rüht ning vähenevad valest kehahoiust tingitud vaevused. Palju tähelepanu pööratakse kõhu- ja alaselja lihastele. Tund on rahulikus tempos, kuid lihaste töö intensiivne. Olulisel kohal on keskendumine ja hingamine.

 

Zumba (50 min) Emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm mis on kergesti järgitava põhiliikumisega. Sobib kõigile - ka neile, kes pole varem tantsu - või aeroobikatreeninguga  kokku puutunud. Treeningprogramm sobib ka suurepäraselt  meestele. Zumba treeningprogramm sisaldab kõikide tuntud ja vähemtuntud ladina-ameerika tantsude, lisaks kõhutantsu, hip-hopi, tango jt. tantsude elemente. Treeningu ajal  lisatakse märkamatult lihaskoormust tõstvaid aeroobikaelemente.  Sõltuvalt treeningtunnis osalemise intensiivsusest on kaotatud kilokalorite hulk 400 – 700 kcal. Zumba tunnis ei keskenduta kavade õppimisele,  vaid  alustatakse kohe liikumisega.  Tantsude ülesehitus on lihtne ja ei nõua  liigselt   tähelepanu sammude järjekorra meelespidamisega.

 

Kõikidel treeningutel on sobilik kasutada sisetreeninguteks sobilikke riided ja jalanõusid.


NB! Aqua Latiino algab 23.11 ja 30.11 kell 18.30 ja alates 01.12 on algusajaks 18.15

Kas te olete veredoonor?

Jah
Ei
Ei, kuid plaanin hakata

Kontakt

SA Pärnu Haigla
ph[at]ph.ee
Infotelefon 447 3301
Registratuur tel 447 3300
Erakorraline vastuvõtt tel 447 3393
Plaaniline vastuvõtt tel 447 3398