Treeningud saalis

Ootame teid rõõmuga treeningutele:  Lhastreening, Tantsutreening, Kundalini jooga, Selg kõht tuhar ja Zumba, mida viivad läbi meie kogenud treenerid!

Treeningutele registreerumine +372 4494800 või heaolukeskus[at]ph.ee

 Jälgi meie tegevusi Facebookis

Jälgi meie tegevusi Instagramis

 

Tantsutreening (50 min) Hoogne ja lõbus aeroobne treening, mis annab suurepärase võimaluse õppida erinevaid tantsustiile ning nautida head muusikat. Selle meeleoluka treeninguga kogete head füüsilist koormust, teie keha muutub veel liikuvamaks ning figuur kaunimaks. Tantsutreening toetab naiselikkust ning tõstab tantsuliselt teie enesekindlust. Oluline on teada, et treeningus osalemine ei eelda varasemaid tantsuõpinguid ning tantsitakse ilma partnerita. Tantsutreeninguga saate nautida siirast rõõmu liikumisest ning unustada argimured ja olla hetkes.


Selg-kõht-tuhar
(50 min) on lihastreening, kus põhirõhk asub kõhu-, selja- ja tuharalihastel, kuid harjutusi sooritades ei jää puutumata ka teised lihasgrupid. Tund algab kerge soojendusega, millele järgneb lihastreening, kus sooritatakse harjutusi nii enda keharaskusega kui ka erinevate abivahenditega. Tund lõpeb venitustega. Treening sobib igal tasemel harrastajale.

Lihastreening (50 min)  Treening annab hea füüsilise koormuse. Treenitakse kõiki peamisi lihasgruppe ning lihaste töö on intensiivne. Harjutuste tegemiseks kasutataakse oma keha raskust ning abivahendeid. Tund algab soojendusega, millele järgneb jõu-ja vastupidavustreening ning lõppeb venitusega. Treening toimub hoogsa muusika saatel.

Zumba (50 min) Emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm mis on kergesti järgitava põhiliikumisega. Sobib kõigile - ka neile, kes pole varem tantsu - või aeroobikatreeninguga  kokkupuutunud. Treeningprogramm sobib ka suurepäraselt  meestele. Zumba treeningprogramm sisaldab kõikide tuntud ja vähemtuntud ladina-ameerika tantsude, lisaks kõhutantsu, hip-hopi, tango jt. tantsude elemente. Treeningu ajal  lisatakse märkamatult lihaskoormust tõstvaid aeroobikaelemente.  Sõltuvalt treeningtunnis osalemise intensiivsusest on kaotatud kilokalorite hulk 400 – 700 kcal. Zumba tunnis ei keskenduta kavade õppimisele,  vaid  alustatakse kohe liikumisega.  Tantsude ülesehitus on lihtne ja ei nõua  liigselt   tähelepanu sammude järjekorra meelespidamisega.

Kundalini jooga (90 min) Kundalini jooga on intensiivne ja dünaamiline joogavorm, mis hõlmab endas füüsilisi harjutusi ja hingamistehnikaid. Regulaarne praktiseerimine annab sulle: parema tervise ja sisemise rahu, rahulikuma ning tasakaalukama meele, parema tunnetuse oma kehast ja hea enesetunde oma kehas, tasakaalukuse, meelekindluse, keskendumisvõime ja tugevama füüsise. Kundalini jooga tund on kindla ülesehitusega - algab hingamisharjutustega, millele järgnevad soojendus-harjutused, mille abil valmistatakse ette lülisammas ja lihased keerukamate harjutuste sooritamiseks. Tund lõpetatakse pikema lõdvestusega. Kundalini jooga tundi võib tulla igaüks, nii alustaja, kui ka edasijõudnu, eelnev joogakogemus ja füüsiline treenitus ei ole vajalik ja iga tund on erinev. Tundi tule mugavas, lihtsas riietuses (soovitavalt hele, naturaalsest materjalist), võta kaasa oma veepudel ja pleed, et katta end lõõgastuse ajaks. Ära söö väga tugevat einet vähemalt 2 tundi enne joogatundi. Kui sul on tõsiseid tervisehädasid, konsulteeri eelnevalt arstiga jooga sobivuse osas ja teavita neist ka joogaõpetajat (ka siis, kui ootad beebit)!

Kõikidel treeningutel on sobilik kasutada sisetreeninguteks sobilikke riided ja jalanõusid.


NB! Aqua Latiino algab 23.11 ja 30.11 kell 18.30 ja alates 01.12 on algusajaks 18.15

Kas te olete veredoonor?

Jah
Ei
Ei, kuid plaanin hakata

Kontakt

SA Pärnu Haigla
ph[at]ph.ee
Infotelefon 447 3301
Registratuur tel 447 3300
Erakorraline vastuvõtt tel 447 3393
Plaaniline vastuvõtt tel 447 3398