Treeningud basseinis

Ootame teid ja teie pereliikmeid ja sõpru meie juurde trennidesse! Meil on kasutuses kaks erinevas suuruses basseini: 

  • väike tõstetava põhjaga bassein 4x5 m
  • suur bassein 6x9m

Liitu meiega ka Facebookis

 Jälgi meie tegevusi ka Instagramis


Palume vesivõimlemise ja ujumiõpetuse treeningutele võtta kaasa ujumisriided, saunalina ja pesemisvahendid.

Lapse turvalisuse tagamiseks palume kasutada garderoobides isiklikku turvahälli.

 

Aqua Latino (40 min)

Treening on basseinis toimuv Ladina-Ameerika rütmidel ja liikumistel põhinev lõbus ning hoogne tantsuline treening. Tund on väga tõhus, treenides organismi vastupidavust ja erinevaid lihasgruppe. Aqua Latino lihtsad sammukombinatsioonid aitavad vormida kõiki keha suuremaid lihasgruppe ja mõjuvad eriti hästi südametööle. Aqua Latino sobib ka ilma eelneva tantsukogemuseta inimesele, tagades hea tuju ja positiivse meeleolu.

 

Imikute individuaalne ujutamine vannis (20 min)

Vesi on imikute jaoks loomulik keskkond. Lisaks heale enesetundele ja positiivsele kogemusele aitab vesi ka paljude probleemide puhul. Vesi alandab kõrgenenud lihastoonust, tugevdab lihaseid, aitab lõdvestuda ning aitab kaasa imiku kehaliste oskuste arenemisele. Veetemperatuur vannis 35-36 ºC. 

 

Foto: Martin KoortImikute/väikelaste ujumine basseinis (30 min)

Veekeskkond on beebile tuttav ja mida varem ta ujuma tuua, seda kiiremini ta veega harjub ning seda kergem on säilitada sünnipärast ujumisrefleksi. Vesi vähendab kõrgenenud lihastoonust, lõõgastab, tekitab positiivseid emotsioone ning karastab. Ujumistunnis on laps basseinis koos ema ja/või isaga. Tunnid on jaotatud 3 vanusegruppi: 2-6 kuud, 6-12 kuud ja 1-2 aastat. Kõigepealt harjutakse veega, seejärel õpitakse liikuma külili, rinnuli ja selili ning harjutatakse käte- ja jalgadetööd. Kui laps ja lapsevanem on valmis ja veega harjunud, siis õpitakse vette hüppamist ja sukeldumist. Lapse turvalisuse tagamiseks palume kasutada garderoobides isiklikku turvahälli.

 

Vesivõimlemine treeneri juhendamisel (40 min)

Grupi suurus 10 inimest

Vesivõimlemine  tugevdab kogu keha lihaskonda,  südame- ja veresoonkonda ja on tõhus treening kehakaalu langetamiseks. Veekeskkonnas  on liigutuste sooritamine kergem ning vees väheneb valu ja lihaspinge. Vesivõimlemine sobib igas vanuses inimesele. Treeningu järgselt on võimalus basseinis 10 minutit lõõgastuda.

 

Vesivõimlemine rasedatele ja sünnitanud naistele (50 min)

Vesivõimlemine on ohutum kehaline tegevus raseduse ajal ja pärast sünnitust. Harjutustega vees on võimalik treenida paljusid lihasgruppe, paraneb liigesliikuvus, hingamisfunktsioon ja südametegevus. Treening vees masseerib kogu keha, parandab ainevahetust, ergutab verevarustust ja normaliseerib vererõhku. Vee lõõgastav toime vähendab stressi. Regulaarse vesivõimlemisega saab säilitada ja parandada füüsilist vastupidavust, tasakaalu ja koordinatsiooni.

 

Ujumisõpetus lastele (50 min). 

Ujumise algõpetuse kursus koosneb 20 korrast. Grupi suurus 5 last; grupid vanusele alates 4. eluaastast ja alates 7. eluaastast.

Ujumise algtõdede õppimine: vette - välja hingamine, veepinnal püsimine ja libisemine, alustatakse läbi mängu. Samm-sammult liigutakse ujumisstiilid õppimise juurde: õpitakse krooli ja selili ujumist ning sukeldumist. Kursus algab veega kohanemise ja esimeste harjutuste sooritamisega väikeses basseinis ning kursuste teisel poolel püütakse eelnevalt õpitud oskusi kinnistada ka suures basseinis. Lapsed omandavad ujumisoskuse tavaliselt kiiresti ning on kursuse lõppedes reeglina võimelised ujudes läbima 25 m (kas abivahendiga või ilma).

 

 

Basseini kasutamise hea tava

 

 

*            Lapse turvalisuse tagamiseks palume kasutada garderoobides isiklikku turvahälli.

Kas te olete veredoonor?

Jah
Ei
Ei, kuid plaanin hakata

Kontakt

SA Pärnu Haigla
ph[at]ph.ee
Infotelefon 447 3301
Registratuur tel 447 3300
Erakorraline vastuvõtt tel 447 3393
Plaaniline vastuvõtt tel 447 3398