Treeningud saalis

Ootame teid rõõmuga treeningutele:  Lihastreening, Rahvatantsukursus, Kundalini jooga, Selg kõht tuhar ja Zumba, mida viivad läbi meie kogenud treenerid!

Treeningutele registreerumine +372 4494800 või heaolukeskus[at]ph.ee

 Jälgi meie tegevusi Facebookis

Jälgi meie tegevusi Instagramis

 


Selg-kõht-tuhar (50 min) on lihastreening, kus põhirõhk asub kõhu-, selja- ja tuharalihastel, kuid harjutusi sooritades ei jää puutumata ka teised lihasgrupid. Tund algab kerge soojendusega, millele järgneb lihastreening, kus sooritatakse harjutusi nii enda keharaskusega kui ka erinevate abivahenditega. Tund lõpeb venitustega. Treening sobib igal tasemel harrastajale.

Lihastreening (50 min)  Treening annab hea füüsilise koormuse. Treenitakse kõiki peamisi lihasgruppe ning lihaste töö on intensiivne. Harjutuste tegemiseks kasutataakse oma keha raskust ning abivahendeid. Tund algab soojendusega, millele järgneb jõu-ja vastupidavustreening ning lõppeb venitusega. Treening toimub hoogsa muusika saatel.

Zumba (50 min) on lõbus ladina-ameerika tantsudest inspireeritud fitnessprogramm, mis on tuntud oma eriliselt hoogsa ja energilise ülesehituse tõttu. Seetõttu aitab Zumba laadida kogu keha ja meele positiivse energiaga ning viib Sind argipäeva mõtetest eemale. Samuti on see äärmiselt tõhus treening kogu kehale.

Rahvatantsukursus (60 min) Rahvatantsukursus annab naistele  võimaluse korra nädalas  tantsides aega veeta. Õpitakse selgeks põhisammud, alustatakse lihtsamate tantsudega  ja oskuste arenemisel  omandatakse keerulisemaid tantse. Hilisem  liitumine eeldab varasemaid rahvatantsu tantsimise kogemusi ja oluline on  vastutusrikkalt kohal olla   Tantsime annab positiivse emotsiooni, mõnusa kehalise koormuse ja kauni rühi.

 


Kundalini jooga (90 min) 
Kundalini jooga on intensiivne ja dünaamiline joogavorm, mis hõlmab endas füüsilisi harjutusi ja hingamistehnikaid. Regulaarne praktiseerimine annab sulle: parema tervise ja sisemise rahu, rahulikuma ning tasakaalukama meele, parema tunnetuse oma kehast ja hea enesetunde oma kehas, tasakaalukuse, meelekindluse, keskendumisvõime ja tugevama füüsise. Kundalini jooga tund on kindla ülesehitusega - algab hingamisharjutustega, millele järgnevad soojendus-harjutused, mille abil valmistatakse ette lülisammas ja lihased keerukamate harjutuste sooritamiseks. Tund lõpetatakse pikema lõdvestusega. Kundalini jooga tundi võib tulla igaüks, nii alustaja, kui ka edasijõudnu, eelnev joogakogemus ja füüsiline treenitus ei ole vajalik ja iga tund on erinev. Tundi tule mugavas, lihtsas riietuses (soovitavalt hele, naturaalsest materjalist), võta kaasa oma veepudel ja pleed, et katta end lõõgastuse ajaks. Ära söö väga tugevat einet vähemalt 2 tundi enne joogatundi. Kui sul on tõsiseid tervisehädasid, konsulteeri eelnevalt arstiga jooga sobivuse osas ja teavita neist ka joogaõpetajat (ka siis, kui ootad beebit)!

Kõikidel treeningutel on sobilik kasutada sisetreeninguteks sobilikke riided ja jalanõusid.


NB! Aqua Latiino algab 23.11 ja 30.11 kell 18.30 ja alates 01.12 on algusajaks 18.15

Millised Taastusravi-ja heaolukeskuse teenused teile meeldivad?

Treeningud saalis
Jõusaal
Basseini treeningud

Kontakt

SA Pärnu Haigla
ph[at]ph.ee
Infotelefon 447 3301
Registratuur tel 447 3300
Erakorraline vastuvõtt tel 447 3393
Plaaniline vastuvõtt tel 447 3398