Tagasiside

Head patsiendid  ja külastajad!

Teie arvamus on meile oluline. Tagasiside põhjal kogume teavet Pärnu Haigla teenuste kvaliteedi kohta. Kvaliteediteenistus käsitleb arvamusi ja ettepanekuid üksikasjalikult. Kui Te soovite oma tagasisidele kirjalikku vastust, siis palume see tagasisides ära märkida. Vastame esimesel võimalusel, hiljemalt 30 päeva jooksul alates pöördumise registreerimise päevast.

PS! Tagasiside peab olema kirjeldatud selgelt ning tervishoiuteenuse osutamisega seonduv kaebus sisaldama patsiendi nime ja kontaktandmeid. Anonüümseid kaebuseid ei käsitleta.

Tänuavaldused edastame esile tõstetud töötajatele personaalselt ning need on kättesaadavad kogu personalile haigla siseveebis.

Kirjuta meile oma kogemusest

Tagasiside

Kas soovite pöördumisele vastust?:*
Kontrollküsimus

Aitäh Teile!

Kõigi probleemolukordade selgitamiseks ja lahendamiseks soovitame esmajärjekorras pöörduda raviarsti või osakonna juhataja poole.

Palun tutvuge ka meie patsientide teavitamisega klienditeeninduse standardist

Millised Taastusravi-ja heaolukeskuse teenused teile meeldivad?

Treeningud saalis
Jõusaal
Basseini treeningud

Kontakt

SA Pärnu Haigla
ph[at]ph.ee
Infotelefon 447 3301
Registratuur tel 447 3300
Erakorraline vastuvõtt tel 447 3393
Plaaniline vastuvõtt tel 447 3398